Edit. 8.12.
Snyyni on loytynyt ja postia tulossa, kiva että asiat selviävät!

Ensin mukavat jutut ja niistä tärkein ekaksi.
Iso kiitos lohikäärmekehuista ja muistakin kommenteista lukijoilleni, ne piristävät ja ilahduttavat!

Toinen itseäni ilahduttava asia on se, että olen vihdoinkin oppinut neulomaan ohuilla puikoilla. 2mm puikot tuntuvat nykyään kädessä ihan mukavilta ja tukevilta vaikka vielä muutama viikko sitten sukan aloitus oli kuin olisin parsinneuloilla neulonut :)

Kolmas kiva juttu löytämäni oikeasti kaunis pätkävärjätty, ohut sukkalanka eli Trekking pro natura.
Se on 75% villaa ja 25% bambua ja suosikkini värinumero on1601.
Kuva on epäkohteliaasti googlattu sillä en saanut itse kuvattua lankaa läheskään oikean värisenä.

1108621.jpg

 
Sitten ne ei-niin-kivat jutut.

Aina on liian pimeää valokuvaamiseen tai jos on valoisaa/aurinkoista, olen töissä. Plääh!

Se kaikkein kurjin juttu on kadonnut SNY. Viimeinen elonmerkki hänestä on lokakuun alkupuolelta jolloin sain yhdistetyn syys-lokakuu-paketin (yhdistelystä ei ollut tullut minulle mitään tietoa). Lokakuun alun jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään, ei minulle eikä emolle. Tuntuu vähän kurjalta katsella kuvia muiden saamista lahjoista kun itse on yrittänyt hoitaa osuutensa kunnolla. Tiedän että kaikkea ikävääkin voi sattua ja toivon kuitenkin että nyt oli kysymys vain kyllästymisestä eikä mistään vakavammasta.

Nyt mulla on ainakin hyvä syy tilata hiukan lohtulankoja täältä eli ei niin suurta pahaa ettei pientä hyvääkin kuten Mamma tapasi sanoa :)