Torstai oli todellinen pakettipäivä.
SNY:ni lähetti minulle ison laatikon täynnä kaikkea ihanaa:
Viisi kerää Dropsin Alpaca-lankaa ja ja juuri oikeaa väriä, upeaa poltettua oranssia. Tätä lankaa en olekaan aiemmin "livenä" nähnyt, saati sitten neulonut. Nyt pitäisi vaan osata päättää mitä tästä ihanuudesta teen.
Vihreää Step-sukkalankaa. Tätä lankaa minulla on jo ruskeana mutta en ole siitä mitään kutonut, nyt aloitin tästä vihreästä sukkia itselleni SNY:ni lahjoittamilla 2.5mm bambuilla. Noin ohuet puikot on tosi mukavat ja kevyet käyttää.
Paketista löytyi myös Addin pyöröt, puikkomittari ja söpöjä puikonpidikenalleja sekä sokerina pohjalla ja kaikkein tarpeellisimpana mulle Neulojan käsikirja! Jo ensimmäisellä selailulla koin ahaa-elämyksen "Ai non se oikeasti pitää tehdä!"  Minä olen aika huono lukemaan ohjeita ja toiminkin yleensä näppituntumalla mutta onhan se jälki erinäköistä jos asiat tekee oikein alusta alkaen.
Paketissa oli myös Veikkauksen joulukalenteriarpa josta voin vielä toivoa täydennystä käsityörahastooni;D

284717.jpg

Salaiseksi ystäväkseni paljastui MIU! Kiitos vielä kerran mukavista yllätyksistä =D